måndag 15 juni 2009

Sanering efter planering

Någon eller några som bestämmer har skapat ett härligt inferno i innerstan. Nästan alla bilvägar är avstängda. För tunnelreparering, båttävling och brobygge. Kaos är bara förnamnet. Det tog 25 minuter att köra 400 meter på Folkungagatan i morse.

Nu tar jag igen mig på soffan. Ska snart se lite Sommarplus på SVT Play. Sverker ska tydligen vara i högform.

Sen blir det bli sanering. Gamla fina Saaben, förlåt Koenigseggen, ska bli som ny. Om jag inte somnar.

För övrigt vill jag gärna tillägga att på det där internet finns det folk som klär av sig ibland. Och gör väldigt konstiga saker.

4 kommentarer:

Lovisa sa...

Ha!!! Det var visst svårt att låta bli att pika mig iallafall... Jag visste det!!! ;-)

Lovisa sa...

eller NEEEEEEEJ! Nu blev det ju så att den där kommentaren kan missförstås alldeles, kom jag just på.

En helt vanlig man sa...

Hahaha. I had to, hadn´t I...I mean be fair....

(citat från Piranha Brothers med Monty Python...)

Å tack för fina ord på annan plats.

En helt vanlig man sa...

HAHAHAHAHAHA! Jag fattade det nu. Men för alla eventualiteters skull kan jag gärna understryka att ingen jag känner klätt av sig och gjort konstiga saker på internet. Vad jag vet.