onsdag 24 juni 2009

What a mess

Klockan var runt 23 när jag fick ett riktigt trevligt sms. Ett sånt som gör att man nästan kan sova utan huvudkudde.

Nu har jag vaknat till i ett överbedårande sommarstockholm. Ska ta en snabbdusch innan det är dags att tillbringa dagen med de tusen rösternas kvinna.

Ibland önskar jag att det fanns ett sätt att ligga och duscha, för sanningen är att jag är bautatrött.

Blev ju ingen golf igår eftersom Bobby Ewings mamma var på möte samtidigt som Bobby Ewings pappa kanske hade hoppats lite för mycket.

Nevermind, ska lira med Racketdoktorn i morgon i stället. Kan bli skoj.

Sen har gubbligan från Hönsabollen på torsdagar bestämt sig för att spela i klubben i stället. Det är riktigt skoj.

2 kommentarer:

Z sa...

I told U so innan! Lyssna på mig, jag har koll, det har inte Bobbys farsa....

En helt vanlig man sa...

Jag lyssnade på dig, men den jäkeln lurade ut mig i skogen. Ful gubbe