onsdag 10 juni 2009

Det luktar piss

⇒ Här börjar inlägget!

Idag fick jag för mig att jag ska testa en ny deodorant. Eller EdT-spray om man ska vara lite mer formell. Det finns ju dels den billiga varianten som man kör ibland. Typ Nivea eller sånt som man kan köpa i vilken affär som helst.

Men jag använder oftare dyrare sorter. Vet inte varför men förmodligen i tron att de luktar längre tid och godare.

Mitt favoritmärke (jag låter som en stekare...) är Givenchy och jag har kört det i säkert 15 år nu. Kanske 20. Med lite olika sorter från dem.

Idag bytte jag till en vit flaska som hette Givenchy Π. Alltså som i pi-tecken i matte.

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

Hur tänkte de där?

Givenchy Pi är inte precis något man säger till en engelsman. Det låter som Givenchy Pee för böveln.

Så här går jag och luktar piss.

Nu blir det fotbollskväll med Sverige-Malta.

Inga kommentarer: