måndag 22 juni 2009

Live long time

Ibland faller bitarna på plats ganska bra. Trots att det är stökigt runt omkring. Har precis konstaterat att jag faktiskt har tid att se både torsdagen och fredagen på Peace and Love. Och då är det värt att åka dit. Även om jag i dagsläget inte känner nån annan som ska dit.

Men vad fan, nån ska väl vara den första som åker ensam på Rockfestival...jag har ju ändå inga vänner...

Men faktum är att ibland kan det vara riktigt skönt att speja alldeles ensam. Jag gjorde ju exempelvis det på en av Springsteenspelningarna. Och på många sätt var det den bästa.

Försökte nyss få med mig Brudmagneten men han yrade något om jobb. - Sjung en sång, sa jag.

Men han ville inte attackera. Han var tuffare förr.

Kände förresten på vattnet i Dalarna nu i helgen. Känns som en fasa att det bara är 22 dagar till Vansbro. Får man ta med sig element?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är precis lika tuff som förr! Lite tröttare kanske, barnen shoppar, när började barn shoppa?

En helt vanlig man sa...

Vet ej tjolahej. Jag brukade fråga mamma om jag fick gå och handla. Sen snodde man växeln.