tisdag 23 juni 2009

Big boss man

Idag får man passa sig. Det går rykten om att La Fleur ska vara min chef. Märkligt det här att när man ska jobba i Det stora huset för första gången på toklänge så behagar Gud Fader bjuda på 25 grader varmt och klarblå himmel.

Det blir en lång väntan på att klockan ska bli halvfem så man får gå ut i det fria.

Tittade en sväng på Royal Tenenbaums sent igår. Kanske för tionde gången. En av de mest fantastiska filmer som gjorts. Gudomligt soundtrack.

Nu väntar en snabbdusch, och sen gör vi som Gessle:

Tar en promenad, genom stan, shalallalalalalej

3 kommentarer:

Charmhäck sa...

Det är samma fina väder här nere i skåneland. Det borde vara förbjudet att arbeta supersoliga dagar, inte sant?

En helt vanlig man sa...

Jag tycker det är schysst att jobba i fint väder.

Bättre i år än förra året. Då renoverade de AC-systemet här. I entrén stod 5000 flaskor Ramlösa som kompensation

Charmhäck sa...

I min butik har vi en AC som jobbar alldeles för bra. Jag håller på att frysa ihjäl. Jag gick in på Kappahl och köpte mig en varm scarfs.

Fast hellre en kall AC än att lukta brottarbralla en hel dag, ha ha