söndag 11 januari 2009

Doktorn jag är fast i en vana

Goodbye Joe me gotta go...

Så sjöng Hank Williams i gamla dängan Jambalaya. Och igår åts det både Jambalaya och Soup Gumbo. Middag på lokal med Doktorn som trevligt sällskap. Och ruggigt god mat.

En bra promenad över Södermalm också gjorde att det fick plats en extra efterrätt.

Annars var jag faktiskt tvärseg på dagen igår. När jag skulle ut och gå på dagen tittade jag bara rakt fram och gick och satte mig på en buss. Superskönt. Resa utan mål typ.

Morgonen idag var klart förvirrad. Jag åkte till fel hönsabolls-hall och blev 40 minuter sen till en match. Som tur var hade matchen börjat sent så jag missade inget.

Så roligt att spela med det här gänget. Idag var jag näst yngst i laget.

Senare idag blir det spel igen. Nu med Ausra som gör comeback efter ungar och annat elände :o) Ska bli riktigt skoj att spela med den gamla rosa elefanten igen.

Sen blir det nog sängen för tid och evighet känns det som. Jag är så trött så jag knappt vet vad jag heter. Och det vet ju ingen annan heller eftersom jag bara kallas En helt vanlig man eller Fantomen!

1 kommentar:

Batterisyra sa...

Hoppas du hade en trevlig kväll =)
Å att din dag har varit bra ;)