fredag 9 januari 2009

Japansk sill


Och till middag idag blir det sushi!

Sen ska La Fleur och jag bära soffa. Och gå på puckey.

Därefter vidtar lång lång sömn som det känns. Jag är redigt sliten på något vis. Men med en bra känsla.

Exsambo Lea har väl som vanligt varit som hon har varit. Men där har jag inga andra förhoppningar heller...

De senaste dagarna har varit nostalgiorgie på en annan del av nätet. Det är ju inte alla som använder jobbet som privat förråd. Fast Pilatus vad kul det är att hitta gamla prylar. Som en vigselring, haha. Kanske går att återanvända?

Bra snack med en av bossarna här på jobbet också. Det skapar ett inre lugn i en fråga som pyrt lite under jullovet. Jag hade rätt i vad jag trodde, men hon bad om ursäkt.

Var förresten hos Racketdoktorn och tjackade nya spadar. 2 400 för två Yonex. Det var kanske inte bättre förr. Men så jäkla mycket billigare.

På den tiden då Yonex hette Yoneyama och hade träram.


Inga kommentarer: