tisdag 20 januari 2009

Han kan få mig byta sida

En underbar diskussion den senaste kvarten. Junior fick reda på att jag en gång blivit av med frugan eftersom hon hittade en kvinna som var roligare att leva med. Då dök frågan upp vem jag skulle kunna tänka mig att bli gay med.

Svaret är lika givet som alltid:

Paolo Maldini!




Han är liksom på något sätt den perfekta mannen. Lagom gammal...otroligt bra på att spela fotboll....snygg som satan...och den trogna typen. Han har spelat i Milans A-lag sen han var 16 och fyller 41 i år. Självklart har han hela tiden också haft samma fru och barn. Ja, barn är förstås svåra att byta ut :o)

Maldinis häftigaste ögonblick var i VM 1994 när han skadade foten och egentligen var tvungen att byta. Men alla byten var gjorda, så den italienske massören tejpade honom på utsidan av skon. Annars hade han aldrig fått på sig den igen. Sen fick han stå och vara ivägen så gott han kunde på vänsterkanten.

Nu tror jag i och för sig inte att den gode Paolo är så sugen på att flytta till mina trakter och bli sambo i en liten lägenhet på Söder.

Men vill han det så ska jag lägga ett ord för honom i Bajen-leden. Vi kan behöva en stabil vänsterback.

2 kommentarer:

Batterisyra sa...

Jag vill å va bög!Eller är jag det ?

The gemini sa...

Sååå roligt! Du kan väl i alla fall sms:a och fråga? Du kan inte få mer en ett nej!?!