lördag 10 januari 2009

Jag en smyg-gnagare?

Det finns tillfällen i livet när man egentligen inte vill bli avslöjad. Som igår kväll när jag befann mig på Hovet och såg AIK-Mora i puckey. Samtidigt som Hammarby spelade bandy på Zinkensdamm.

The Duke och La Fleur var sällskap och det var i och för sig trevligt. Men jag borde nog suttit med Salle, Göte och de andra på Söder.

Well, eftersom La Fleur både bar soffa och var snäll assistent vid incidenten med låssmeden blev det ändå bra. Och jag lyckades faktiskt få ge min svårbjudna kamrat en alldeles egen läsk.

Puckeyn var sådär men man kan inte säga annat än att Gnaget är för jävliga på att skapa publiktryck i medgång.

The Duke var på mig ett par gånger och ville köra, men jag vevar inte mot kostymgubbar med brillor.

Resten av kvällen?

Sådär va!

Inga kommentarer: