fredag 30 januari 2009

Häftig fredag

Egentligen ska jag ju vara svår i humöret på fredagar. Och inte tycka det är något kul. Det här blev en jättebra fredag även om jag just nu väl är på fel plats vid fel tillfälle, soll so sagen!

Men har man inte dator hemma så har man inte.

Precis alla som pratat med mig har varit snälla idag. Och det är en förbaskat bra känsla :o)

Som vanligt har det hänt tusentals saker, förmodligen mer än vad det händer för många andra på en hel vecka.

Bara en sån sak som att de ringer från jobbet och säger att jag måste kuta ut och flytta bilen fär att den står ivägen för en lastbil som ska flytta en container. Hur ofta händer det er vanliga dödliga?

Det har varit hönsaboll, hundsjuka, människosjuka, fredspipa, skratt, middagslagning, bilbytning, il-samtal, jobbsökning, mail-bombning, Tradera-försäljning, bad, sms-ning och allt annat.

Till mina vänner där ute i världen.

Det är så skönt att ni finns, och att ni är på så himla många olika sätt.

Till Strömmingen vill jag säga att det fanns inte en chans att åka förbi krogen ikväll, och hade jag gjort det nu hade ni bara varit fulla och odrägliga ;o) 

Men grattis igen på 17-årsdagen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag dementerar bestämt att jag skulle vara något annat än ENBART CHARMIG när jag är full och odräglig!