måndag 16 februari 2009

Det är inte precis underhållning

Huvva, vad jag är trött. Och omtumlad. Det händer så mycket runt omkring en så ibland fattar man ingenting.

Spännande att ha möte hemma hos sig själv nu på eftermiddagen i alla fall. Jag bjöd på semlor och kaffe och te.

DP valde Red Bull och skorpor i stället. Men det fick han väl.

Hon bredvid berömde min lägenhet medan Cypressen frågade hur mycket jag städat på förmiddagen.

Tom Strong satt i mitten av soffan och spelade stöddig medan vi placerat X:et på en pall.

Ganska skönt att sitta där och larva sig med folk som om bara en vecka kommer att ha betydligt mer undanskymda roller i mitt liv än vad de har idag.

Middag ikväll med Tjejblomman. Lugn och ro antar jag. Men stämningen i ens eget liv sammanfattas väl ganska bra av titeln på den här bilden. Bra låt för övrigt.

Inga kommentarer: