torsdag 5 februari 2009

Konstiga ragg

Lite småprat på jobbet om konstiga ragg du haft. 

DP drar till med "ett gammalt date" med en flicka i kassan på Konsum...men på det kommer han inte långt i den här konkurrensen.

Cypressen väljer att vara hemlig vilket egentligen bara skapar mer frågor.

Hon bredvid lutar sig tillbaka och säger lite stöddigt: Undrar om jag behövt ragga upp någon nån gång...men sen konstaterar hon att de som raggat på henne mest varit vanliga killar. Fast kines-läraren får väl duga. Han var ju ändå...kines.

Självklart vill jag inte förlora den här tävlingen heller, så jag utelämnar busspassagerare, tyska-lärare på gymnasiet och någon mer. Och berättar historien om tandhygienisten som efter utförd rensning smidigt frågade vad jag skulle hitta på i helgen.

Jag visste inte...men det visste hon!


1 kommentar:

Anonym sa...

"Jag visste inte...men det visste hon!"

Framåtanda...härligt!