onsdag 18 februari 2009

Sexrepliker den ena vill höra men inte den andra

Har du tänkt på att det finns repliker i sexlivet som killen bara vill höra men inte tjejen, eller tvärtom.

Åh, älskling vad stor du är.... är väl knappast något som skulle glädja en flicka under akten.

Sväljer du....................skulle i alla fall inte jag vilja höra av en tjej*

Du är så skönt trång................ingen favoritreplik för en man heller

Oj, du blöder lite, visste inte att jag var din första...........usch, skulle jag tycka som herre

Aj, det river lite av skägget.......jo, det kan ju vara trist för en kvinna om mannen sa så

Ja, sånt kan man ju skratta åt en bra morgon som denna.

Det här inlägget är  knappast rumsrent men när vi ändå är inne på ämnet:

En vän till mig berättar om en film hon sett där en man idkar oralsex med sig själv. Ful i munnen som jag är frågar jag när hon berättat klart:

– Sprutade han i ansiktet?

Varpå den totalt otippade frågan kommer:

– Vad då, på mig eller? Skit i det du!

Länge sen jag skrattade så mycket.

Jag berättar det för Hon bredvid varpå hon säger att det har säkert alla killar testat. Jag som inte är blyg säger att det KANSKE alla killar har, och erkänner att jag i alla fall drömt om att jag gjort det.

– Vaknade du med nackspärr?

Den frågan fick mig att garva nästan lika högt.

Nu på programmet:

10.45 Hönsaboll med Teknikchefen

12.00 Lunch med Lindhy

13.00 TP

14.00-22.00 Jobbe




4 kommentarer:

Batterisyra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Batterisyra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Skrattar gott åt dina sexrepliker. Vad får du allt ifrån? Det måste snurra rätt mycket där uppe mellan varven.

Anonym sa...

Jag säger som jag har sagt förut, du är fan inte helt normal vännen :) *asg*
Bra lunch-snack förresten! Tackar vi för!
/L