onsdag 4 februari 2009

Torgnys svettiga ansikte

Den 26 februari slutar jag hos Röda pricken. Det ska som mina läsare förstått bli riktigt skönt.  Nu kollade jag en snabbis i almanackan och fick syn på att Torgny har namnsdag den dagen.

Det är faktiskt riktigt roligt. Om än aldrig så internt.

Ri-dip-dip, ri-dip-dip, rip-i-dip-i-dip-dip!

Jag får sköna minnen från förra våren när jag, Pojken, Fidel och Tom Strong hade lunchturer som kunde skrämt slag på vilka pubertetsstinna 12-åringar som helst.

Annars är det mest smärta här efter ett fullkomligt djävulskt träningspass i Hönsabollshallen igår. Någon fick för sig att jag kunde hjälpa elitgruppen när det var dags för mag-styrka. Och envis som man är försökte man ju hålla jämna steg med 17-åringarna. Great Gosh-a-mighty!

Mjaa!

Inga kommentarer: