onsdag 25 februari 2009

Idag inställt


HALLMATTKAMPEN, Södra Stockholm

Dagens möte om vem som är bäst är inställt.

Vi klarar inte av att se den bäste i ögonen.

Jag avslutade precis som dom ville ha det. Det orkade dom inte.

Jag går med rak rygg till hyllan vid ytterdörren, lyfter mitt mästerverk och ler.


Det trodde ni inte, era små tomtar.

I morgon går jag härifrån. Som en fet (fast numer smal) vinnare!


NÄSTA SIDA RESULTAT

En helt vanlig man - Röda Pricken 10 - 0
MÅL: En helt vanlig man 10

SKOTT: 43-7

DOMARE: Persson i tvättstugan

PUBLIK: 173

3 kommentarer:

Batterisyra sa...

HEJA DU!
Du är en Vinnare!
Dom .. FETA LOOSERS!


Kram på Du!

Lovisa sa...

Heja heja!

Anonym sa...

Eftersom jag inte vet vad allt det där handlar om men läste att du inte har ngn dator hemma så hoppas jag att du nu ser den som en självklar investering (så att du kan fortsätta blogga).

I övrigt är det väl så att det är först när man har lämnat det gamla bakom sig som man kan möta det nya.

*smygläserskan*