torsdag 26 februari 2009

Elvis has left the building

Nu ska jag och Bobby Ewings mamma ut på ett sista jobb. På vägen ska vi förresten åka förbi och ge Karl Marx pengar för Springsteen-biljetter. Hela 1875 kronor. Huvva.

Dagen har gått riktigt bra.

Det blev en avtackning värdig en konung måste jags äga.

Fick en kraftig gråtattack någon kvart innan men sen gick det bra. Och jag garanterar att jag aldrig sett så mycket folk på en avtackning förr. Till och med VD vare där. Och folk från alla avdelningar. Kändes sådär fantommysigt inombords.

Självklart jättesorgligt också. Och rösten stockade sig flera gånger i tacktalet.

Fick en superfin present som ska avnjutas i rätt sällskap. 

Och sen en till och en till. Snällt folk får man säga.

Och till det en kladdig grön längd. Det kunde inte ha blivit bättre.

Vi syns en annan dag kära läsare.

Nu ska jag ut och visa mig själv världen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du lämnat Sverige???