fredag 13 februari 2009

Never mind that shit - here comes Mongo

Fredag brukade för länge sen vara biodag, men jag tror ärligt att jag inte varit på bio sen jag och exsambo Lea såg Göta Kanal 2 i Borlänge för över två år sedan. Om det var filmen eller sällskapet som skrämde bort mig från salongerna ska vi låta vara osagt.

Här på jobbet har det varit rena skräckfilmen när min dator la av och en kille från supportern började fjärrstyra den. Snacka om att man inser att man inte direkt kan surfa ifred på jobbet.

Men å andra sidan var det rätt skönt att sitta med benen i kors och inte kunna göra någonting.

Lite strulig dag för övrigt, fast den inte skulle behöva vara det. Men det hoppas jag går att få ordning på. Eller det vet jag väl att det gör.

Annars får man göra som Mongo i det här filmklippet och bara gå in och rensa upp lite!

Here comes Mongo!

Inga kommentarer: