fredag 13 februari 2009

Utloggad - då kom Lill-Babs

Dagens schema!

08.30 - 16 Jobb i stora huset

11.30 - 12.30 Jobb med vanliga jobbet på lunchen

16.30 - 17.30 Träning i gymet

18.00 - 19.00 Städa lite hemma

19.30 - 24.00 Kanske umgås med La Fleur

Annars började dagen lugnt eftersom jag inte kom in i datasystemet när jag kom till jobbet. Skönt Stasi-tempo här där den som skulle hjälpa mig bara "skulle fika färdigt först".

Så jag fick sitta och titta in i en tom skärm medan Hockeypappan, De tusen rösternas kvinna och Tjejblomman slet ont.

Ballt förresten att springa rakt in i Lill-Babs när man klev in på jobbet.

Efter gårdagens hönsaboll har jag lite oroväckande ont i höger armbåge, ajaj. Jag hade ju kronisk inflammation där förr, när man spelade på riktigt. Och nu känns det som att det kan vara på väg att krypa fram igen.

Sjukt jobbigt när det är så. För då kan man fan knappt lyfta ett kuvert, på riktigt.

3 kommentarer:

Z sa...

Lillbabs???? Här????? Har totalt missat henne!!!! Why???? *är i chock*

En helt vanlig man sa...

Nej!

Men HÄR!

Z sa...

Var är u då??????..Aha ! I det STORA huset.... Idag ramlade inte femtiöringen ner speciellt fort dö... Fjortisen jag fotade måste ha smittat mig....