onsdag 18 mars 2009

10 mest spelade

Går in i I-tunes och kollar listan över 10 mest spelade låtarna. 

 1. She tried to hold me         Waterboys
 2. Out on the weekend     Neil Young
 3. Monsters Band of Horses
 4. Blott en dag Freddie Wadling
 5. Tom och kall Magnus Lindberg
 6. Fragancia Lasse Tennander
 7. Ser du Magnus Lindberg 
 8. Bound for glory Neil Young
 9. Ner, ner, ner  Perssons Pack
10. Where are you now when I need you Waterboys

Glad skit den där helt vanliga mannen...och inte ett dugg gubbig...
 

2 kommentarer:

Z sa...

hehehehehehehehehehehehe!!!!
Håller på att försöka göra ett eget bibliotek i Itunes, nu när du stuckit med alla bra låtarna... Den nya P hjälpte mig för jag har glömt hur man gjorde... Har du lagt in all din musik igen eller gick det att fixa över det du hade? Så nu lyssnar jag på Pimmes nyaste i allafall. Men jag har en mycket splittrad musiksmak är det minsta man kan säga.....

En helt vanlig man sa...

Jag fixade över allt jag hade. Som tur var.

Finns inte mitt kvar i min gamla burk?