tisdag 10 mars 2009

Bra där av den som skrev

Vi hade en diskussion här på jobbet hur vi skulle värdera en händelse. Skulle den blåsas upp eller hållas ner. Jag och Karlstad-89 var överens om satsning medan Huliganen tyckte att man skulle bromsa.

Det blev satsning och efter en halvtimme tyckte jag att det var läge att spana in hur konkurrenterna tagit sig an det hela.

Jag gav mig in i webb-världen och insåg att de flesta reagerat ungefär som jag och Karlstad-89.

För att få det hela bekräftat surfade jag in på den kanske mest neutrala men ändå trovärdiga webb-sidan för att se hur de hade gjort.

De hade lagt grejen i topp och därmed kände jag att jag hade gjort rätt.

Nån sekund senare insåg jag något mycket roligt.

Det var ju jag själv som hade gjort grejen på den neutrala webbsidan. Jag tyckte jag kände igen den :o)

Så kan det gå när man jobbar på flera olika ställen...

15 kommentarer:

Z sa...

Ara eller Alshammar?eller ngt helt annat..... ;-)

En helt vanlig man sa...

The latter!

Batterisyra sa...

Du kan lika gärna sluta avidentifiera dom du skriver om En helt vanlig man ... när det finns folk som ändå identifierar dom ...
I mean whats the point?



:)

Batterisyra sa...

Detta menar jag överlag på dina inlägg...

En helt vanlig man sa...

Ja du Batterisyra aka Polly. Man kanske borde berätta att du egentligen heter Maud Olofsson och är ett whacko från Robertsfors...

Batterisyra sa...

Nä men lugna dej .. det är säkert snart någon som avslöjar mig .. så vi håller tyst om att jag e Maud... Deal?

En helt vanlig man sa...

Okej...ska jag sudda tycker du?

Batterisyra sa...

Nä låt det stå kvar så det blir lite spännande!
=)
;)

En helt vanlig man sa...

Men undrar om hon den där Z knäcker gåtan....Hon är ju grym på att avslöja hemlisar....

Z sa...

Vikken gåta???

En helt vanlig man sa...

Gåtan om vem En helt vanlig man egentligen är.

Batterisyra sa...

HAHAHA jag kissar på mig!

En helt vanlig man sa...

Du är inspirerad av Dextah och Gaz alltså?

Fan...borde ha kallat dom nåt annat...nu är dom också avslöjade ;o)

Batterisyra sa...

Oh noooooooo!

En helt vanlig man sa...

Men hon kanske inte hann se något...