lördag 7 mars 2009

Att vakna förvirrad

I morse hade jag klockan på ringning klockan 06.55. När min snälla signal började ringa öppnade jag försiktigt ögonen och förstod till en början ingenting.

Min lila vägg avslöjade i alla fall att jag befann mig hemma hos mig själv. Men sen fick jag tänka till ordentligt för att komma på varför i jösse namn jag var vaken så här tidigt.

Hmmm, dag lördag.

Visste någonstans att jag skulle jobba, men inte att det skulle vara så tidigt.

Så kom jag till slut på att jag hade en tvättstugetid med start klockan sju.

Smög snabbt upp och kollade förrådet av underkläder och insåg att det räcker ett par dagar till. För övrigt kan man ju ha kalsonger på fyra olika sätt. Vanligt. Bak och fram. Vanligt ut och in samt Bak och fram ut och in.

Klockan ställdes om och det blev en extra skön stund i sängen.

3 kommentarer:

Batterisyra sa...

Haha fy fan .. man vill INTE veta vilken du är inne på .. Hoppas för guds skull att det inte är Bak och fram ut och in... *kräkas*

En helt vanlig man sa...

Nej nej. Jag sa ju att jag har rena fortfarande.

Batterisyra sa...

Ja du SA ja... men inget som säger att det är sanningen ... allra helst om man är inne på Bak och fram ut och in... e ju lixom inget man erkänner ,,

;)