tisdag 24 mars 2009

En daglig röra

Mitt avbrutna ben värker

Oj, mitt värker oavbrutet

De senaste dagarna har de urusla ordvitsarna alltmer börjat inta min hjärna. Jag tar det som ett positivt tecken. Att skallen blir fri från grubblerier och åter har plats för oväsentligheter.

Skjutsade Polly till Bromma i morse och där kan vi snacka om att vara ute i god tid. Tror hon fick vänta där i över en timme. Själv drog jag hem till en rörig lägenhet och sitter nu och laddar för ett viktigt möte och ett halvviktigt.

Dylan får fyra getingar och tre plus och recensenterna avslöjar sin ängslighet. Okej, återigen bevisas det att man inte kan se en konsert från läktaren i Globen. Framförallt inte när inte ens jumbotronen är igång. Men jag tror ändå att majoriteten tyckte det var en trist spelning igår.

Hungern kommer smygande i min kropp, Men jag vet inte vad jag ska få till frukost. Kanske lyx. Kanske budget.

I morgon kommer lönen. Fan så efterlängtad.

Kram till den som behöver.

Inga kommentarer: