torsdag 26 mars 2009

Ut och åka bil

Pratar en stund med Polly och får bara en blixt i huvudet att min bil står felparkerad utanför. Skönt. Här tjänar man 550 kronor på ett bräde.

Har varit superduktig här ikväll. Skurat både kök och badrum. Vattnet var svartgrått när jag hällde ut det. Härligt.

Och det luktar såpa.

Det har ikväll gått en månad sen jag slutade på Röda Pricken. Om man räknar bort semestrar de senaste åren så har den här månaden varit den bästa i mitt liv på evigheter.

På tisdag är det ett annat jubileum. Då är det exakt ett år sen jag hoppade upp på vågen i Det stora huset och fällde en tår över de siffror som stod där. Men tamejfan att jag skapade ordning även med det.

Vilket år det här har varit. Jag har fått ordning på mig själv. Fått nya fantastiska vänner. Och tillbaka några gamla. Och blivit befriad från sådant som plågat mig. Och sådana.

Alla ni som känner mig och står mig nära ska ta åt er av at det går En helt vanlig man på Ståkkålms gator och mår bra!

Ni är några som såklart ska ta åt er ännu mer. Men det vet ni själva. Så det behöver jag inte skriva!

1 kommentar:

Batterisyra sa...

Roligt att läsa det här inlägget .. och du har varit förjävla duktig det här året! Good for you! Keep up the good work!

Bamsekram till dej!