torsdag 19 mars 2009

Killar med sprätt i gillar Mazetti

Blev visserligen klädsamt ifrågasatt, vad gäller mitt omdöme, när jag berättade om mitt konstaterande för Doktorn fd Avhandlaren. Men ändå.

Idag har jag haft något av en good hair day eller liknande.

En sån där dag där man utstrålar någonting som får folk att kika på en. Jag tror inte det handlar om skönhet (vore jävligt konstigt i mitt fall) utan snarare om en självsäkerhet eller trygghet.

Tjejen i kassan på tacobaren blev disträ över min självklara elegans. Ett par olika personer i Det stora huset tittade verkligen upp från det de höll på med när jag skred förbi.

Den första känslan är såklart: Fan, jag har ketchup på kinden.

Men det var inte så idag.

Jag tycker man kan få ta en sån dag då och då när man känner sig riktigt nöjd. Det finns så många andra dagar som är precis tvärtom.

2 kommentarer:

Lovisa sa...

Ber verkligen om ursäkt för mitt ifrågasättande! Jag tror dig till 100%!

En helt vanlig man sa...

Men...det var ju bara roligt att du ifrågasatte :o)