tisdag 24 mars 2009

Tystnadsplikt

Fan fan fan!

Doktorn fd Avhandlaren ringde och berättade en himla bra historia från Någonstans i Sverige. Men den är av olika anledningar hemligstämplad.

En mycket bra lunch idag i ett köpcentrum nära mig. Det var en sanslös metamorfos som det stället genomgått sen jag var där senast. Jag kunde knappt hitta.

Lunchen tog 1,43 och det är väldigt lång tid. Men bra snack som lovar lite gott för framtiden.

Morogondagens lönebesked var ju inte heller det tråkigaste man hört talas om. Får lika mycket pengar på en dag som andra tvingats spara ihop under ett liv. Jag nämner inga namn :o)

Men så jobbar jag för stålarna också. I morgon ska jag kriga mellan 05.02 och 24.00. Med avbrott för lunch i två timmar.

Duktigt va?

Blogghjärnan går på sparlåga för tillfället eftersom ägaren är sjukligt trött varenda dag. Men det ska vända.

Inga kommentarer: